Top
camping_sto_norwitch

Ένα ηλιόλουστο και ζεστό πρωινό του Ιουνίου ξεκινήσαμε οδικώς από το Manchester προς το Norfolk για ένα μικρό campsite, το “The Old Vicarage Campsite“. Nοικιάσαμε για πρώτη φορά χειροκίνητο δεξιοτίμονο αυτοκίνητο και έχοντας μπροστά σχεδόν πέντε ώρες οδήγηση, υπήρχε αρκετό άγχος, γιατί ακόμα και η σηματοδότηση στους δρόμους είναι τελείως διαφορετική. Όσο δύσκολο και αν φαίνεται, οι αυτόχθονες οδηγοί με την υπομονή τους, με το σεβασμό τους προς τον Κ.Ο.Κ. σε καθησυχαζουν και σου δίνουν την ευκαιρία να απολαύσεις την καταπράσινη Αγγλική εξοχή. Όλοι κρατούσαν αποστάσεις, προσπερνούσαν μόνο όπου επιτρεπόταν και δεν ακούσαμε ούτε μία κόρνα. Θέλοντας και μη συγκρίνεις τις συνθήκες οδήγησης, με αυτές στην Ελλάδα και αναρωτιέσαι “γιατί;”.

Φτάνοντας στο campsite, η θερμοκρασία είχε ήδη πέσει και το μόνο που έβλεπες ήταν ένα πράσινο τοπίο. Στο βάθος ακούγονταν πρόβατα από μία διπλανή φάρμα. Αφήσαμε τα αυτοκίνητα και ξεκινήσαμε να ξεφορτώνουμε τον εξοπλισμό. Υπήρχαν στημένες κάποιες σκηνές ωστόσο περιμέναμε να συναντήσουμε περισσότερες γιατί ήταν παραμονή αργίας. Ήταν το Platinum Jubilee – ή 70ή επέτειος της Βασίλισσας στο θρόνο.

Το campsite, διαθέτει τουαλέτες, ντουζιέρες, νιπτήρα για πλύσιμο πιάτων, ψυγείο και usb για φόρτιση κινητού. Επίσης παρέχει έτοιμα κομμένα ξύλα επί πληρωμή για να ανάψεις φωτιά σε ειδικά μεταλλικά σκεύη, που υπήρχε δίπλα από κάθε σκηνή. Όλα ήταν πολύ καθαρά και προσεγμένα.

Το επόμενο βήμα ήταν το στήσιμο των σκηνών και του σκέπαστρου. Ήταν το δυσκολότερο κομμάτι, αλλά μόλις ολοκληρώθηκε, μπήκαν όλα στη θέση τους, τα ψυγεία, το τραπεζάκι και το γκαζάκι μέσα στο σκέπαστρο, είχε φτάσει η ώρα να ανάψουμε τη φωτιά. Η θερμοκρασία πλέον είχε πέσει πολύ, είχαμε φορέσει τα μπουφάν και καθόμασταν γύρω από τη φωτιά. Κάποιοι “εψηναν” marshmallows και άλλοι έπιναν κρασί.

Την επόμενη μέρα εξερευνήσαμε λίγο την περιοχή και είδαμε ένα μονοπάτι που οδηγούσε σε μία πολύ όμορφη διαδρομή ανάμεσα σε χωράφια με καλαμπόκια. Στο τελος της διαδρομής υπήρχε ένα υπέροχο ανθοπωλείο. Αφού περιηγηθήκαμε ανάμεσα σε πολύχρωμα φυτά επιστρεψαμε πίσω και ξεκινήσαμε για να δούμε από κοντά το δημοφιλέστερο αξιοθέατο του Norfolk, τις παραλίες με τις φώκιες.

Στο Blakeney Point, βόρεια του Norfolk υπάρχουν προστατευόμενες παραλίες όπου συχνάζουν φώκιες καθόλη τη διάρκεια του έτους. Η καλύτερη περίοδος για να τις συναντήσεις είναι το καλοκαίρι γιατί κάνουν την εμφάνισή τους και οι νεογνές φώκιες. Δεν επιτρέπεται να τις πλησιάσεις από κοντά αλλά από μια απόσταση ασφαλείας 15-20 μέτρων . Η τουριστική πρόταση, είναι ένα boat trip, ωστόσο αποφασίσαμε να ακολουθήσουμε ένα μονοπάτι, το οποίο δεν μας απογοητευσε.

Την ημέρα του Platinum Jubilee πήγαμε στο Wroxham για κανό. Είναι ένα χωριό που διασχίζεται από τον ποταμό Bure. Είχαμε κλείσει ήδη online τις θέσεις μας στο TheCanoeMan. Φορέσαμε σωσίβια, πήραμε τα κουπιά, ακούσαμε κάποιες βασικές οδηγίες και μπήκαμε στα κανό. Είχαμε την επιλογή να πάμε είτε βόρεια του ποταμού προς το χωριό, είτε νότια όπου δεν υπήρχαν σπίτια. Τελικά πήγαμε νότια. Στην αρχή ήταν δύσκολο αλλά και αρκετά αστείο. Μέχρι να συντονιστούμε πηγαίναμε μία αριστερά και μία δεξιά. Δεν καταφέραμε να συντονιστούμε τελικά ποτέ, απλά σταματήσαμε να ενδιαφερόμαστε για τη πορεία του κανό και απολαμβάναμε τη διαδρομή και το τοπίο. Πέρα από κανό, αρκετοί νοίκιαζαν σκάφη και έκαναν βόλτες στον ποταμό. Ο χρόνος πέρασε πάρα πολύ γρήγορα, αφήσαμε τα κανό και κάτσαμε σε μία διπλανή pub με live μουσική. Όλα ήταν στολισμένα με Αγγλικές σημαίες λόγω της ημέρας και κάποιοι φορούσαν παραδοσιακές στολές. Κάποιοι φορούσαν μάσκες με τα πρόσωπα της βασιλικής οικογένειας, άλλοι είχαν ντυθεί καουμπόιδες και κάποιοι φορούσαν στολή για golf. Κάθε παρέα είχε ένα διαφορετικό θέμα. Αυτό δεν σχετίζεται με τον εορτασμό της ημέρας, απλά στους Άγγλους αρέσει να φοράνε στολές σε κάθε γιορτινή μέρα. Το απόγευμα γυρίσαμε κουρασμένοι, με όμορφες αναμνήσεις. Όταν γυρίσαμε ανάψαμε φωτιά και ψήσαμε κρέατα και λαχανικά.

Την επόμενη μέρα πήγαμε στη θάλασσα, και κατευθυνθήκαμε προς το Sea Palling. Μία τεράστια και πολύ όμορφη παραλία. Ο καιρός όμως είχε ήδη αρχίσει να χαλάει. Με τόσο κρύο και δυνατό αέρα, αποφασίσαμε να πάμε στο Norwich, μία μεσαιωνική αγγλική πόλη. Μετά από μία σύντομη βόλτα στη πόλη, βρήκαμε ένα εστιατόριο και κάτσαμε να φάμε. Είχαν ήδη αρχίσει να πέφτουν οι πρώτες σταγόνες βροχής όταν ξεκινήσαμε να γυρίσουμε στο campsite.

Το ίδιο βράδυ περιμέναμε δυνατή καταιγίδα. Αρχίσαμε να μαζεύουμε κάποια πράγματα . Το βράδυ άρχισε να βρέχει πολύ. Ο αέρας ήταν τόσο δυνατός που λύγιζε τη σκηνή. Το επόμενο πρωί ψιχάλιζε. Φάγαμε γήγορα το πρωινό και αρχίσαμε να μαζεύουμε τις σκηνές. Μέσα σε λιγότερο από δύο ώρες ήμασταν έτοιμοι και το μόνο έμενε να θυμίσει αυτή την υπέροχη εμπειρία του αγγλικού camping, ήταν τα σημάδια από τις σκηνές στο βρεγμένο γρασίδι.

All rights reserved 2022. Απαγορεύεται η αναδημοσίευση όλου του κειμένου ή τμήματος αυτού καθώς και η αναπαραγωγή των φωτογραφιών χωρίς αναφορά στην πηγή και το συντάκτη/φωτογράφο.

Map provided by Wanderlog, a travel planner on iOS and Android

Ο Μάριος είναι ο πιλότος του site. Το μεγάλο του πάθος είναι ο προγραμματισμός. Του αρέσει να είναι δημιουργικός και αγαπάει τη ρομποτική. Του αρέσει να ταξιδεύει περνάει χρόνο με αγαπημένους φίλους, να διαβάζει βιβλία (και άρθρα στη Zvoura :slightly_smiling_face:) να βλέπει ταινίες και να γεύεται νόστιμα φαγητά. Το πιο μεγάλο του όνειρο είναι να ταξιδέψει σε όλο τον κόσμο και να γνωρίσει νέους ενδιαφέροντες ανθρώπους.